User Online: 1 | Timeout: 03:26Uhr ⟳ | email | BNE OS e.V.  | Info | Portal Klimabildung  | Auswahl | Logout | AAA  Mobil →
BNELIT - Datenbank zu Bildung für nachhaltige Entwicklung: wissenschaftliche Literatur und Materialien
Bildung für nachhaltige Entwicklung: wiss. Literatur und Materialien (BNELIT)
Datensätze des Ergebnisses:
Suche: Auswahl zeigen
Treffer:1
Sortierungen
1. Zeitschriftenausgabe
(Korrektur)Anmerkung zu einem Objekt von BNE-LITERATUR per email Dieses Objekt in Ihre Merkliste aufnehmen (Cookies erlauben!) in den Download Korb (max. 50)!
Zeitschrift/Zeitung:
Applied Environmental Education & Communication
Z-Jahrgang:
17
Z-Heftnummer/-bez.:
4
Erscheinungsjahr:
Inhaltsverzeichnis :
Table of Contents

Evidence of mortality salience and psychological defenses in bottled water campaigns
Cote, Stephanie; Wolfe, S. E.
281-298
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/1533015X.2017.1399836

Will they leave what they find? The efficacy of a Leave No Trace education program for youth
Schwartz, Forrest; Taff, B. Derrick; Lawhon, Ben; Hodge, Camilla; Newman, Peter; Will, Ellen
299-309
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/1533015X.2017.1411217

Bin monsters for promoting waste separation behavior
Supakata, Nuta
310-322
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/1533015X.2017.1415774

Challenges in the teaching of environmental journalism
Neuzil, Mark; Freedman, Eric; Poulson, David; Duffy, Kevin
323-334
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/1533015X.2017.1415775

Understanding the role of socio-demographic and geographical location on pro-environmental behavior in Nigeria
Ifegbesan, Ayodeji P.; Rampedi, Isaac T.
335-351
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/1533015X.2017.1419102

Recycling assessment instrument (RAI): Validity and reliability study
Coskun, Kerem; Topkaya, Yavuz; Coskun, Meral; Kara, Cihan
352-364
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/1533015X.2017.1419103

The rise of BioBlitz: Evaluating a popular event format for public engagement and wildlife recording in the United Kingdom
Postles, Matthew
Bartlett, Madeleine
365-379
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/1533015X.2018.1427010

Editorial Board: EoV