User Online: 2 | Timeout: 23:19Uhr ⟳ | email | BNE OS e.V.  | Info | Portal Klimabildung  | Auswahl | Logout | AAA  Mobil →
BNELIT - Datenbank zu Bildung für nachhaltige Entwicklung: wissenschaftliche Literatur und Materialien
Bildung für nachhaltige Entwicklung: wiss. Literatur und Materialien (BNELIT)
Datensätze des Ergebnisses:
Suche: Auswahl zeigen
Treffer:1
Sortierungen
1. Zeitschriftenausgabe
(Korrektur)Anmerkung zu einem Objekt von BNE-LITERATUR per email Dieses Objekt in Ihre Merkliste aufnehmen (Cookies erlauben!) in den Download Korb (max. 50)!
Zeitschrift/Zeitung:
Journal of Teacher Education for Sustainability
Z-Jahrgang:
19
Z-Heftnummer/-bez.:
1
Erscheinungsjahr:
Inhaltsverzeichnis :
Education for Sustainable Consumption through Mindfulness Training: Development of a Consumption-Specific Intervention
Laura Stanszus, Daniel Fischer, Tina Böhme, Pascal Frank, Jacomo Fritzsche, Sonja Geiger, Julia Harfensteller, Paul Grossman und Ulf Schrader
Seiten 5–21 | OPEN ACCESS

Exploring Change in EFL Teachers′ Perceptions of Professional Development
Mohammad Mohammadi und Khaled Moradi
Seiten 22–42 | OPEN ACCESS

Secondary School Science Teachers′ Views about Their Reflective Practices
Abdulwali H. Aldahmash, Saeed M. Alshmrani und Abdo N. Almufti
Seiten 43–53 | OPEN ACCESS

Teacher Job Dissatisfaction: Implications for Teacher Sustainability and Social Transformation
Chinedu I. Okeke und Pamela N. Mtyuda
Seiten 54–68 | OPEN ACCESS

Sustainability Reporting at Schools: Challenges and Benefits
Eva Carbach und Daniel Fischer
Seiten 69–81 | OPEN ACCESS

Evaluation of Sustainable Development in Rural Territories in Latgale Region (Latvia) by Using the Conception of Smart Specialization
Viktorija Šipilova, Inta Ostrovska, Elita Jermolajeva, Ludmila Aleksejeva und Dmitrijs Olehnovics
Seiten 82–105 | OPEN ACCESS

Analysis of the Demand for Distance Education at Eastern and Central European Higher Education Institutions
Daina Vasilevska, Baiba Rivza, Vilija Alekneviciene und Agnieszka Parlinska
Seiten 106–116 | OPEN ACCESS

The Formation of Learners′ Motivation to Study Physics in Terms of Sustainable Development of Education in Ukraine
Igor Korsun
Seiten 117–128 | OPEN ACCESS

Value Education in Estonian Preschool Child Care Institutions
Pärje Ülavere
Seiten 129–146 | OPEN ACCESS

Bullying and Victimisation Dynamics in High School: An Exploratory Case Study
Lucy M. George und B. Ivan Strom
Seiten 147–163 | OPEN ACCESS
Zeitschr-Artikel:
 
Original-Quelle (URL):
Datum des Zugriffs:
24.07.2020