User Online: 2 | Timeout: 21:05Uhr ⟳ | email | BNE OS e.V.  | Info | Portal Klimabildung  | Auswahl | Logout | AAA  Mobil →
BNELIT - Datenbank zu Bildung für nachhaltige Entwicklung: wissenschaftliche Literatur und Materialien
Bildung für nachhaltige Entwicklung: wiss. Literatur und Materialien (BNELIT)
Datensätze des Ergebnisses:
Suche: Auswahl zeigen
Treffer:1
Sortierungen
1. Zeitschriftenausgabe
(Korrektur)Anmerkung zu einem Objekt von BNE-LITERATUR per email Dieses Objekt in Ihre Merkliste aufnehmen (Cookies erlauben!) in den Download Korb (max. 50)!
Zeitschrift/Zeitung:
Journal of Teacher Education for Sustainability
Z-Jahrgang:
20
Z-Heftnummer/-bez.:
1
Erscheinungsjahr:
Inhaltsverzeichnis :
The Prospects of Transdisciplinary Approach to Promote Learners′ Cognitive Interest in Natural Science for Sustainable Development
Inese Jurgena, Dagnija Cedere und Ingrida Keviša
Seiten 5–19 | OPEN ACCESS

Learning to Be: Teachers′ Competences and Practical Solutions: A Step Towards Sustainable Development
Somayyeh Ghorbani, Seyed Ebrahim Mirshah Jafari und Fereydoon Sharifian
Seiten 20–45 | OPEN ACCESS

Knowledge, Attitudes and Practices of Sustainability: Systematic Review 1990–2016
Walter Alfredo Salas-Zapata, Leonardo Alberto Ríos-Osorio und Jaiberth Antonio Cardona-Arias
Seiten46–63 | OPEN ACCESS

Implementing Education for Sustainable Development in Namibia: School Teachers′ Perceptions and Teaching Practices
Eveline O. Anyolo, Sirpa Kärkkäinen und Tuula Keinonen
Seiten 64–81 | OPEN ACCESS

The Need for Entrepreneurial Education at University
Rita Vaicekauskaite und Asta Valackiene
Seiten 82–92 | OPEN ACCESS

Making Sense of Core Qualities to Sustain Professional Development through Core Reflection Practice
Bahareh Khazaeenezhad, Mansoor Tavakoli und Zahra Amirian
Seiten 93–105 | OPEN ACCESS

Assessing Teacher Competence and Its Follow-up to Support Professional Development Sustainability
Sumaryanta, Djemari Mardapi, Sugiman und Tutut Herawan
Seiten 106–123 | OPEN ACCESS

Contradictions in Higher Education
Laura Dzelzkaleja und Janis Kapenieks Sen.
Seiten124–144 | OPEN ACCESS

Blockchain and the Future of Digital Learning Credential Assessment and Management
Merija Jirgensons und Janis Kapenieks
Seiten 145–156 | OPEN ACCESS

Education for Sustainable Development: The Choice of Pedagogical Approaches and Methods for the Implementation of Pedagogical Tasks in the Anthropocene Age
Jelena Fedosejeva, Aleksandrs Boce, Marija Romanova, Dzintra Iliško und Oksana Ivanova
Seiten 157–179 | OPEN ACCESS
Zeitschr-Artikel:
 
Original-Quelle (URL):
Datum des Zugriffs:
23.07.2020