User Online: 2 | Timeout: 12:01Uhr ⟳ | email | BNE OS e.V.  | Info | Portal Klimabildung  | Auswahl | Logout | AAA  Mobil →
BNELIT - Datenbank zu Bildung für nachhaltige Entwicklung: wissenschaftliche Literatur und Materialien
Bildung für nachhaltige Entwicklung: wiss. Literatur und Materialien (BNELIT)
Datensätze des Ergebnisses:
Suche: Auswahl zeigen
Treffer:1
Sortierungen
1. Zeitschriftenausgabe
(Korrektur)Anmerkung zu einem Objekt von BNE-LITERATUR per email Dieses Objekt in Ihre Merkliste aufnehmen (Cookies erlauben!) in den Download Korb (max. 50)!
Zeitschrift/Zeitung:
Environmental Education Research
Z-Jahrgang:
25
Z-Heftnummer/-bez.:
2
Erscheinungsjahr:
Inhaltsverzeichnis :
157
Blank, blind, bald and bright spots in environmental education research
Reid, Alan | 2019

172
Metrics and outcomes of conservation education: a quarter century of lessons learned
Thomas, Rebecca E. W. / Teel, Tara / Bruyere, Brett et al. | 2019

193
Development and validation of the environmental literacy instrument for adolescents
Szczytko, Rachel / Stevenson, Kathryn / Peterson, M. Nils et al. | 2019

211
Reliability of the new environmental paradigm for analysing the environmental attitudes of Senegalese pupils in the context of conservation education projects
Grúnová, M. / Sané, M. / Cincera, Jan et al. | 2019

222
Students′ perceptions of a marine education program at a junior high school in Japan with a specific focus on Satoumi
Sakurai, Ryo / Uehara, Takuro / Yoshioka, Taisuke | 2019

238
Development of the International Ocean Literacy Survey: measuring knowledge across the world.
Fauville, Géraldine / Strang, Craig / Cannady, Matthew A. et al. | 2019

264
Measuring ocean literacy of high school students: psychometric properties of a Chinese version of the ocean literacy scale
Tsai, Liang-Ting / Chang, Cheng-Chieh | 2019

280
Collective intelligence for advancing ocean literacy
McCauley, Veronica / McHugh, Patricia / Davison, Kevin et al. | 2019

292
Public sea turtle watches serve as effective environmental education
Smith, J. Rachel / Witherington, Blair / Heimlich, Joe E. et al. | 2019
Original-Quelle (URL):
Datum des Zugriffs:
16.07.2020