User Online: 14 | Timeout: 06:08Uhr ⟳ | email | BNE OS e.V.  | Info | Portal Klimabildung  | Auswahl | Logout | AAA  Mobil →
BNELIT - Datenbank zu Bildung für nachhaltige Entwicklung: wissenschaftliche Literatur und Materialien
Bildung für nachhaltige Entwicklung: wiss. Literatur und Materialien (BNELIT)
Datensätze des Ergebnisses:
Suche: Auswahl zeigen
Treffer:1
Sortierungen
1. Zeitschriftenausgabe
(Korrektur)Anmerkung zu einem Objekt von BNE-LITERATUR per email Dieses Objekt in Ihre Merkliste aufnehmen (Cookies erlauben!) in den Download Korb (max. 50)!
Zeitschrift/Zeitung:
Environmental Education Research
Z-Jahrgang:
23
Z-Heftnummer/-bez.:
6
Erscheinungsjahr:
Inhaltsverzeichnis :
749
Education for sustainable agriculture: a typology of the role of teaching farms in achieving learning goals and objectives
Monaghan, Kelly / Swisher, Marilyn / Koenig, Rosalie L. et al. | 2017

773
″Women and the environmental are together″: using Participatory Rural Appraisal to examine gendered tensions about the environment
Quigley, Cassie F. / Che, S. Megan / Achieng, Stella et al. | 2017

797
The interactive effect of pro-environmental disciplinary concentration under cooperation versus competition contexts
Cuadrado, Esther / Tabernero, Carmen / García, Rocío et al. | 2017

812
Using action research to enhance learning on end-use energy demand: lessons from reflective practice
Petrova, Saska / Torres Garcia, Miguel / Bouzarovski, Stefan | 2017

832
Energy literacy and agency of New Zealand children
Aguirre-Bielschowsky, I. / Lawson, R. / Stephenson, J. et al. | 2017

855
Energy literacy of vocational students in Taiwan
Lee, Lung-Sheng / Chang, Liang-Te / Lai, Chih-Chien et al. | 2017

874
Potential for knowledge in action? An analysis of Korean green energy related K3–12 curriculum and texts
Gress, Douglas R. / Shin, Jungyeop | 2017

886
Effects of locus of control on behavioral intention and learning performance of energy knowledge in game-based learning
Yang, Jie Chi / Lin, Yi Lung / Liu, Yi-Chun | 2017
Zeitschr-Artikel:
Original-Quelle (URL):
Datum des Zugriffs:
13.07.2020